sobota, 11. oktober 2008

Roger Cicero: Frauen regieren die Welt

Ženske vrtijo svet

Že v šoli so smejali se mi
A mene to nikdar motilo ni
Bila je lepa, njene dolge noge
Zarad' nje sem šel plesal balet
Ko zvedel sem, da jo skrbi naš planet
sem 'mel na jakno "ne hvala!" pripet
A tudi to je zanimalo ni
zdaj vsaj vem kdo ta svet vrti

Kako stoji, hiti
se ti nasmeji
odpreš žep in srce in nato
kupiš ji en drag pelc in zlato
nagajiv pogled
in že padeš na drug planet
ne šef, in ne super heroj
ne vlada ne mafijski boj
ženske vrtijo svet

vse od kokete pa do naivke
očke obračajo že ko so punčke
vedno imajo vse, kar si želijo
ti potegneš kratko, ko se kujajo
norčuješ se iz sebe, za njo si copata
samo da veliko se jih za tabo obrača
So za Beckhama za Clintona ne
brez da bi bile del kakšne stranke

Že v šoli so smejali se mi
A mene to nikdar motilo ni
Bila je lepa, njene dolge noge
Zarad' nje sem že plesal balet
Ko zvedel sem, da jo skrbi naš planet
sem 'mel na jakno "ne hvala!" pripet
A tudi to je zanimalo ni
zdaj vsaj vem kdo svet vrti

Kako stoji, hiti
se ti nasmeji
odpreš žep in srce, nato
kupiš ji en drag pelc in zlato
nagajiv pogled
in že padeš na drug planet
ne šef, in ne super heroj
ne vlada ne mafijski boj
ženske vrtijo svet

Ni komentarjev: